Робота із зверненнями громадян

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за перший квартал 2017 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом першого кварталу 2017 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.
Усього протягом січня- березня 2017 року з метою роз’яснень своїх проблем до районної державної адміністрації надійшло 473 звернення, що на 144 більше у порівняні з аналогічним періодом 2016 року. Підсумки першого кварталу 2017 року свідчать про збільшення загальної кількості звернень, що надійшли до районної держаної адміністрації у порівнянні з 2016 роком.
Із них подано письмових звернень 80, що на 10 менше у порівнянні з 2016 роком, на особистому прийомі – 5, що на 3 більше ніж торік, на «пряму телефону лінію» голови районної державної адміністрації та його заступників звернулося 5 громадян.
У своїх зверненнях, які надійшли поштою, під час проведення прийомів та на «пряму» телефонну лінію голови районної державної адміністрації та урядову телефонну лінію, громадяни порушили 473 питання, що на 144 більше показника 2016 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 районною державною адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто 55 дублетних, 4 колективних звернень.
Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 75 звернень, що від загальної кількості звернень становить 3,56%. Порівняно з аналогічним показником 2016 року спостерігається збільшення кількості звернень від «матерів-одиначок»-64 звернення, «пенсіонерів» -44 звернень.
За січень-березень 2017 року надійшло 8 звернень громадян, адресованих до центральних органів влади і надісланих для розгляду до районної державної адміністрації та 383 звернень адресованих до «Урядової телефонної лінії».
Основні питання, що порушували у зверненнях громадяни носили робочий характер і стосувалися аграрної політики 24 (торік 32), або 1,14 % від загальної кількості звернень громадян (приватизація земельних ділянок, виділення земельних ділянок під випас худоби та конфлікти між сусідами за межу), соціального захисту 405 (торік 269), або 88 %, (надання матеріальної допомоги, перерахунок соціальних виплат та надання роз’яснення щодо оформлення адресної допомоги вимушеним переселенцям), праці 2 (торік 2), комунального господарства 10 (торік 9) та інші.
У своїх зверненнях громадяни порушували такі питання щодо водопостачання, електропостачання та газопостачання у опалювальний період, перерахунку виплати соціальної грошової допомоги, призначення і виплата державної допомоги, виплати субсидій, пільгового проїзду в громадському транспорті для пенсіонерів, щодо опікунства, забезпечення засобами пересування, земельні відносини.
Районною державною адміністрацією систематично удосконалюється робота із зверненнями громадян, які аналізуються та обговорюються на апаратних засіданнях у керівника апарату районної державної адміністрації.
У районній державній адміністрації особлива увага приділяється вирішенню проблем громадян пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки. Ведеться робота по обстеженню матеріально-побутових умов їх проживання та виявленню нагальних потреб з метою вжиття заходів щодо їх задоволення. Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної правової допомоги. Протягом першого кварталу 2017 року допомогу надано 7 громадянам.
Управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації, з початку поточного року, надано одноразової допомоги 22 малозабезпеченим особам на лікування та покращення житлових умов на суму 30 тис.700 грн.
Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Генічеської районної державної адміністрації надійшло від жителів таких сільських та селищних рад: Генічеської – 77, Новоолексіївської – 93, Партизанської- 41, Іногородніх- 25, Новогригорівської- 10, Фрунзенської – 16, Стрілківської -10 Рівненської – 17 та інші.
Згідно із затвердженим 28 грудня 2016 № 587 графіком перевірок додержання законодавства про звернення громадян відділом діловодства та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації протягом звітного періоду перевірено виконкоми Генічеської міської, Партизанської, Новоолексіївської селищної, Новогригорівської, Новодмитрівської сільські ради. За результатами перевірок складено відповідні довідки, які надіслано вищевказаним радам для усунення виявлених недоліків.
Через обмеженість фінансування не всі питання, з якими звертаються відвідувачі, можливо вирішити одразу, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла та приміщень загального користування, благоустрою території, ремонт дорожнього покриття, забезпечення житлом тимчасово вимушеним переселенцям. Такі звернення беруться на контроль і порушені питання включаються в перспективні плани робіт.
З метою виявлення негативних тенденцій, вжиття своєчасних заходів по їх усуненню, постійно ведеться інформаційно-аналітична робота. Щоквартально складаються звіти про підсумки роботи зі зверненнями громадян.
В районній державній адміністрації надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по проведенню прийомів та прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.


 

Про підсумки роботи із зверненнями

громадян  за 2016 рік

 

Відповідно до вимог Законів України “Про звернення громадян”,             ”Про місцеві державні адміністрації”, Указу Президента України від                       07 лютого 2008 року № 109/2008 ”Про першочергові невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування”, районною державною адміністрацією проводиться робота щодо обґрунтованого, всебічного та своєчасного вирішення життєвих питань громадян.

З метою розв’язання своїх проблем до районної державної адміністрації протягом 2016 року надійшло 1959 звернень, що на 826 більше у порівняні з аналогічним періодом 2015 року.

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання, протягом січня-грудня 2016 року на особистому прийомі до керівництва району звернулось 46, що на 56 менше ніж торік, під час проведення виїзного прийому громадян  за місцем їх проживання звернулось 28, що на 2 менше у порівнянні з  2015 роком.

У 2016 році до райдержадміністрації надійшло 7 колективних звернень. Від найменш захищеної категорії громадян у звітному періоді                      надійшло 309 звернень, що від загальної кількості звернень                           становить 15,77 %. Порівняно з аналогічним показником 2015 року спостерігається збільшення кількості звернень від, «ветеранів праці»-32 у 2015 році – 7, від інвалідів I, II, III групи-14 звернень, у 2015 році- 66 звернення, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 253 звернення, у 2015 році – 94 звернення.

За 2016 рік надійшло 61 звернення громадян, адресованих до центральних органів влади і надісланих для розгляду до районної державної адміністрації та 1568 звернень адресованих до «Урядової телефонної лінії».

Дані аналізу звернень заявників за 2016 рік свідчать, що найбільшу частку з них склали звернення з питань соціального захисту – 1362 (торік 601), або 69%,від загальної їх кількості, комунального господарства – 167 (торік 178) або 8,52 %, аграрної політики і земельних відносин – 64 (торік 108), або 3,26 %, транспорту та зв’язку- транспорту та зв’язку 44 (торік 40) або 2,24%, та інші.

Всі звернення розглянуто виконавцями в терміни, визначені чинним законодавством.

Керівництво районної державної адміністрації вживали заходи щодо позитивного вирішення питань, що ставились у листах заявників та під час особистих прийомів. Протягом 2016 року 125 мешканців району отримали матеріальну допомогу на суму 137 тис. 656 грн. за рахунок коштів, які передбачені «Програмою адресної допомоги членам громадських організацій, інвалідам, малозабезпеченим та соціально незахищеним верствам населення на 2016 рік».

Розвиток доступних форм спілкування з громадянами є одним із пріоритетних напрямків роботи щодо реалізації права на звернення до посадових осіб районної державної адміністрації. Щоквартальні «прямі» телефонні лінії кожного з керівників райдержадміністрації є найбільш ефективною такою формою. За 12 місяців 2016 року керівництвом райдержадміністрації проведено 9 «прямих» телефонних ліній зв’язку з громадянами, на які надійшло 33 дзвінка.

На виконання в районі вимог Указу Президента України                                       від 07 лютого 2008 № 109/2008 проведено 12 днів контролю з питань виконання доручень щодо розгляду звернень громадян керівниками управлінь, відділів райдержадміністрації, установ, організацій та сільських рад району.

Активно впроваджується система інформування населення за допомогою мережі Інтернет. Це обумовлено вимогами сучасності, широкого доступу та можливістю використання комп’ютерної техніки в різних сферах розвитку суспільства. На веб-порталі райдержадміністрації у розділі «Звернення громадян» розміщено інформацію про графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, склад комісії з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період найбільша кількість звернень надійшла від мешканців                        м. Генічеська – 344 звернення, Новоолексіївської селищної ради – 237, Партизанської селищної ради – 88, Новогригорівської сільської ради – 67, Новодмитрівської сільської ради – 30, Щасливцевської сільської ради – 65, Петрівської сільської ради – 45, Чонгарської сільської ради – 68 та інші.

Районною державною адміністрацією систематично удосконалюється робота із зверненнями громадян, яка аналізується та обговорюється на апаратних нарадах при керівнику апарату районної державної адміністрації щопонеділка.

Постійно надається методична та практична допомога виконкомам місцевих рад, управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Для цілей поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність місцевих органів виконавчої влади, підвищення рівня довіри людей в структурних підрозділах районної державної адміністрації таких як: управління соціального захисту населення, відділ культури, служба у справах дітей, сектор містобудування та архітектури, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, архівний відділ забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії з метою оперативного реагування на гострі проблеми та для поширення зворотного зв’язку з мешканцями району.

З метою підвищення рівня правових знань та забезпечення можливості отримання безоплатної правової допомоги, у вигляді консультацій спеціалістів при районній державній адміністрації працює Громадська приймальня. Правову допомогу у 2015 році надано 74 громадянам, зокрема з питань трудового, земельного, податкового, сімейного, житлового та пенсійного законодавств.


 

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за перше півріччя 2016 рік

Відповідно до вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року                № 109/2008 «Про першочергові невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», районною державною адміністрацією проводиться робота щодо обґрунтованого, всебічного та своєчасного вирішення життєвих питань                 громадян.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, органами місцевого самоврядування вжито ряд дієвих заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян та забезпечення організації в роботі відповідно до вимог чинного законодавства України.

Розпорядженнями голови районної державної адміністрації затверджено графіки: прийому громадян в районній державній адміністрації; проведення виїзних днів прийому громадян та склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень             громадян в районній державній адміністрації. Вказані розпорядження доведені до                  жителів району через офіційний сайт районної державної адміністрації та розміщені в   адміністративних будинках органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

За перше півріччя 2016 року з метою роз’яснень своїх проблем до районної державної адміністрації надійшло 611 звернення, що на 229 більше у порівняні з     аналогічним періодом 2015 року.

Із них подано письмових звернень 160, що на 8 менше у порівнянні                    з 2015 роком, на особистому прийомі – 11, що на 50  менше ніж торік, на «пряму       телефону лінію» голови районної державної адміністрації та його заступників звернулося 18 громадян у 2015 році за цей період звернулось 11 громадян.

У своїх зверненнях, які надійшли поштою, під час проведення прийомів та на «пряму» телефонну лінію голови районної державної адміністрації, громадяни порушили 189 питань.

За січень – червень 2016 року надійшло 2 колективних звернення  від мешканців міста Генічеськ щодо проблеми підтоплення на вул. Зелена, Матросова.

Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 63 звернень, що від загальної кількості звернень становить 10%. Порівняно з аналогічним показником          2015 року спостерігається збільшення кількості звернень від членів багатодітних      сімей, «одиноких» матерів, матерів-героїнь- 49 звернень, «ветеранів праці» – 6, від    інвалідів I, II, III  групи – 2 звернення.

За січень-червень 2016 року надійшло 30 звернень громадян, адресованих до центральних органів влади і надісланих для розгляду до районної державної адміністрації та 422 зверненя адресованих до «Урядової телефонної лінії».

Дані аналізу звернень заявників за перше півріччя 2016 ріку свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту населення – 457, що складає від всієї кількості звернень – 74,79 % у  аналогічному періоді 2015 року – 216, питання здебільшого стосуються:

Звернення громадян щодо питань комунального господарства надійшли до районної державної адміністрації у кількості 25, у 2015 році – 80. Вони носили робочий характер і стосувалися забезпечення безперебійного електро- та водопостачання; аграрної політики – здебільшого це приватизація земельних ділянок та конфлікти між сусідами за межу – 23 звернень ( 2015 рік – 46) та інші.

Керівництво районної державної адміністрації вживають заходи щодо позитивного вирішення питань, що ставились у листах заявників та під час особистих прийомів з початку поточного року, надано одноразової  матеріальної допомоги 42 малозабезпеченим особам за рахунок районного бюджету, на лікування та покращення житлових умов на суму 43 тис. 200 грн. за рахунок коштів, які передбачені «Програмою адресної допомоги членам громадських організацій, інвалідам, малозабезпеченим та соціально незахищеним верствам населення на 2016 рік».

Протягом першого півріччя 2016 року, проблемними питаннями для району залишається забезпечення житлом та гуманітарною допомогою вимушених переселенців із зони проведення антитерористичної операції та тимчасово анексованої території АР Крим, а також тимчасова відсутність водопостачання та електропостачання у місті та районі, отримання всіх видів соціальних допомог, земельні відносини.

Районною державною адміністрацією систематично удосконалюється робота із зверненнями громадян, яка аналізується та обговорюється на апаратних нарадах при керівнику апарату районної державної адміністрації щопонеділка.

Постійно надається методична та практична допомога виконкомам місцевих рад, управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Голова районної державної адміністрації та його заступники проводять прийоми громадян, згідно графіків, затверджених відповідним розпорядженням. Жителі району мають можливість ознайомитися з графіками прийому громадян на офіційному сайті районної державної адміністрації та на інформаційних стендах органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

З метою поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність місцевих органів виконавчої влади, підвищення рівня довіри людей в структурних підрозділах районної державної адміністрації таких як: управління соціального захисту населення, відділ культури, служба у справах дітей, сектор містобудування та архітектури, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, архівний відділ забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії з метою оперативного реагування на гострі проблеми та для поширення зворотного зв’язку з мешканцями району.

Протягом звітного періоду з головою районної державної адміністрації та його заступниками проведено 5 «прямих телефонних ліній», про що було надано інформацію  на офіційному сайті районної державної адміністрації .

З метою підвищення рівня правових знань та забезпечення можливості отримання безоплатної правової допомоги, у вигляді консультацій спеціалістів при районній державній адміністрації працює Громадська приймальня. Правову допомогу у першому півріччі 2016 році надано 25 громадянам, зокрема з питань трудового, земельного, податкового, сімейного, житлового та пенсійного законодавств.

В районній державній адміністрації системно відслідковуються наявні недоліки у роботі із зверненнями громадян, вживаються відповідні заходи щодо докорінної перебудови роботи із зверненнями громадян, персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний їх розгляд.


 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік

Відповідно до вимог Законів України “Про звернення громадян”,  ”Про місцеві державні адміністрації”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ”Про першочергові невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування”, районною державною адміністрацією проводиться робота щодо обґрунтованого, всебічного та своєчасного вирішення життєвих питань громадян.

З метою розв’язання своїх проблем до районної державної адміністрації протягом 2015 року надійшло 1133 звернень, що на 216 звернень менше ніж у 2014 році.

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання, протягом січня-грудня 2015 року на особистому прийомі до керівництва району звернулось 102 громадянина, що на 3 більше у порівняні з 2014 роком, під час проведення виїзного прийому звернулось 30 громадян, що на 8 менше з аналогічним періодом 2014 року

У 2015 році колективних звернень до райдержадміністрації надійшло 7, що на 9 менше ніж у попередньому році. Від найменш захищеної категорії громадян у звітному періоді надійшло 179 звернень, що на 52 звернень менше в порівнянні з 2014 роком.

За минулий рік надійшло 90 звернень громадян, адресованих до центральних органів виконавчої влади і надісланих для розгляду до районної державної адміністрації (в тому числі 523 звернення, адресовані до Урядової «гарячої» лінії у 2014 році-512).

За категоріями звернення розподілилися таким чином: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій- 9 звернень, від інвалідів І, ІІ та ІІІ груп – 66, від багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 94, від ветеранів праці на «дітей війни»-7 та інші.

Дані аналізу звернень заявників за 2015 рік свідчать, що найбільшу частку з них склали звернення з питань соціального захисту – 610 або 53% від загальної їх кількості (торік 362), комунального господарства – 178 або 15,7% (торік 192), аграрної політики і земельних відносин – 105 або 9,5% (у 2014 – 90), житлові – 31 або 2,7 % (торік 53), транспорту та зв’язку-23 або 2% (у 2014 – 40), охорони здоров’я – 30 або 2,6% (у 2014 – 20).

Керівництво районної державної адміністрації вживали заходи щодо позитивного вирішення питань, що ставились у листах заявників та під час особистих прийомів. Протягом 2015 року 77 мешканців району отримали матеріальну допомогу на суму 53тис. 800 грн. за рахунок коштів, які передбачені «Програмою адресної допомоги членам громадських організацій, інвалідам, малозабезпеченим та соціально незахищеним верствам населення на 2015 рік».

Розвиток доступних форм спілкування з громадянами є одним із пріоритетних напрямків роботи щодо реалізації права на звернення до посадових осіб районної державної адміністрації. Щоквартальні «прямі» телефонні лінії кожного з керівників райдержадміністрації є найбільш ефективною такою формою. За 12 місяців 2015 року керівництвом райдержадміністрації проведено 8 «прямих» телефонних ліній зв’язку з громадянами, на які надійшло 23 дзвінка.

Активно впроваджується система інформування населення за допомогою мережі Інтернет. Це обумовлено вимогами сучасності, широкого доступу та можливістю використання комп’ютерної техніки в різних сферах розвитку суспільства. На веб-порталі райдержадміністрації у розділі «Звернення громадян» розміщено інформацію про графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, склад комісії з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період найбільша кількість звернень надійшла від мешканців  м. Генічеська – 302, іногородні – 95, Новоолексіївської селищної ради – 80, Партизанської селищної ради – 49, Щасливцевської сільської ради – 58, Петрівської сільської ради – 26, Павлівської сільської ради – 26, Привільненської сільської ради – 22, Стрільківської сільської ради – 22, Сокологірненської сільської ради- 21 та інші.

Районною державною адміністрацією систематично удосконалюється робота із зверненнями громадян, яка аналізується та обговорюється на апаратних нарадах при керівнику апарату районної державної адміністрації щопонеділка.

Постійно надається методична та практична допомога виконкомам місцевих рад, управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам районної державної адміністрації з питань роботи зі зверненнями громадян.

Для цілей поліпшення роботи щодо інформованості населення про діяльність місцевих органів виконавчої влади, підвищення рівня довіри людей в структурних підрозділах районної державної адміністрації таких як: управління соціального захисту населення, відділ культури, служба у справах дітей, сектор містобудування та архітектури, відділ у справах сім’ї, молоді та спорту, архівний відділ забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії з метою оперативного реагування на гострі проблеми та для поширення зворотного зв’язку з мешканцями району.

З метою підвищення рівня правових знань та забезпечення можливості отримання безоплатної правової допомоги, у вигляді консультацій спеціалістів при районній державній адміністрації працює Громадська приймальня. Правову допомогу у 2015 році надано 74 громадянам, зокрема з питань трудового, земельного, податкового, сімейного, житлового та пенсійного законодавств.

В районній державній адміністрації системно відслідковуються наявні недоліки у роботі із зверненнями громадян, вживаються відповідні заходи щодо докорінної перебудови роботи із зверненнями громадян, персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний їх розгляд.

Практична робота, що здійснюється районною державною адміністрацією при розгляді звернень громадян, проводиться з метою надання максимальної допомоги у вирішенні питань, зазначених у зверненнях. Чітка організація прийому громадян – це головне завдання, яке керівництво районної державної адміністрації ставить за основу при вирішенні найважливіших проблем району.

Катерина Галяс, головни спеціаліст відділу діловодства та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації


 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян  за перший квартал 2015 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення районною державною адміністрацією протягом першого кварталу 2015 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

За перше півріччя 2015 року з метою роз’яснень своїх проблем до районної державної адміністрації надійшло 382 звернення, що на 236 менше у порівняні з аналогічним періодом 2014 року.

Із них подано письмових звернень 168, що на 77 менше у порівнянні з 2014 роком, на особистому прийомі – 61, що на 37 більше ніж торік, на виїзному прийомі громадян за місцем їх проживання  – 19, що на 12 більше ніж у 2014 році, на «пряму телефону лінію» голови районної державної адміністрації та його заступників звернулося 11 громадян.

У своїх зверненнях, які надійшли поштою, під час проведення прийомів та на «пряму» телефонну лінію голови районної державної адміністрації, громадяни порушили 457 питань, що на 49 більше показника 2014 року.

Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 67 звернень, що від загальної кількості звернень становить 14%.Порівняно з аналогічним показником 2014 року спостерігається збільшення кількості звернень від членів багатодітних сімей, «одиноких» матерів, матерів-героїнь- 37 звернень, «ветеранів праці»-4, від інвалідів I, II, III групи-16 звернень.

За січень-червень 2015 року надійшло 47 зверненьгромадян, адресованих до центральнихорганіввлади і надісланих для розгляду до районноїдержавноїадміністрації та 123 зверненяадресованих до «Урядовоїтелефонноїлінії».

Основніпитання, щопорушували у зверненняхгромадяни носили робочий характер і стосувалисяаграрноїполітики 46 (торік 42), або 10 % відзагальноїкількостізверненьгромадян (приватизаціяземельнихділянок, виділенняземельнихділянок та конфліктиміжсусідами за межу), соціальногозахисту 216 (торік 233), або 47 %, (наданняматеріальноїдопомоги, перерахуноксоціальнихвиплат та наданняроз’ясненнящодооформленняадресноїдопомогивимушенимпереселенцям), транспорту та зв’язку 15 (торік 11) або 3,2%, комунальногогосподарства 80 (торік 49) або 17,5%, та інші.

У своїхзверненняхгромадянипорушувалитакіпитаннящодоводопостачання, електропостачання та газопостачання, перерахункувиплатисоціальноїгрошовоїдопомоги, призначення і виплатадержавноїдопомоги, наданнясубсидій і пільг, земельнівідносини.

За перше півріччя 2015 року заслухано звіти керівників: фінансового управління, відділу розвитку інфраструктури, з питань надзвичайних ситуацій та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації про роботу із зверненнями громадян на засіданні групи контролю районної державної адміністрації та видані відповідні рішення.

Районною державною адміністрацією систематично удосконалюється робота із зверненнями громадян, які аналізуються та обговорюються на апаратних засіданнях у керівника апарату районної державної адміністрації.

У районній державній адміністрації особлива увага приділяється вирішенню проблем громадян пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки. Ведеться робота по обстеженню матеріально-побутових умов їх проживання та виявленню нагальних потреб з метою вжиття заходів щодо їх задоволення.

Управліннямсоціальногозахистунаселеннярайонноїдержавноїадміністрації, з початку поточного року, наданоодноразовоїдопомоги 28 малозабезпеченим особам на лікування та покращенняжитлових умов на суму 18 тис. 900 грн.

Згідноіззатвердженим 15 травня 2015 року за № 219 графікомперевірокдодержаннязаконодавства про зверненнягромадянвідділомділоводства та роботиіззверненнямигромадянапаратурайонноїдержавноїадміністрації з метою забезпечення контролю за організацієюроботизізверненнямигромадянздійснено 11 перевірокдодержаннязаконодавства з питаньзверненьгромадян у міській, сільських та селищних радах. За результатами перевірокскладеновідповіднідовідки, якінадіслано радам для усуненнявиявленихнедоліків.

Через обмеженість фінансування не всі питання, з якими звертаються  відвідувачі, можливо вирішити одразу, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла та приміщень загального користування, благоустрою території. Такі звернення беруться на контроль і порушені питання  включаються в перспективні плани робіт.

З метою виявлення негативних тенденцій, вжиття своєчасних заходів по їх усуненню, постійно ведеться інформаційно-аналітична робота та відповідно до доручення голови районної державної адміністрації у відділі діловодства та роботи із зверненнями громадян запроваджено функціонування «гарячої» телефонної лінії, також щоквартально складаються звіти про підсумки роботи зі зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по проведенню прийомів та прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.