Адміністративні послуги

Місцезнаходження: 75500, Херсонської області, Генічеського району, м. Генічеськ, проспект Миру, 35 1 поверх (вхід з двору)

Контакти: електронна адреса cnaprda2015@meta.ua 

Веб-сайт: http://genichesk-rda.gov.ua/

Структура відділу з надання адміністративних послуг

Структура відділу з надання адміністративних послуг

П.І.П.

Посада

Телефон

Клименко Лариса Іванівна

Начальник відділу – керівник Центру надання адміністративних послуг 3 22 88

0974545301;

0952019172

Герасимова Юлія Миколаївна Адміністратор 3 22 88

0974545301;

0952019172

Клинецька Анна Миколаївна Адміністратор

3 22 88

0974545301;

0952019172

Федорова Яна Сергіївна Адміністратор

3 22 88

0974545301;

0952019172

Графік роботи центру:

Графік роботи центру: Графік прийому документів

Понеділок:

08:00-17:00 09:00-16:00
Вівторок: 08:00-17:00

09:00-16:00

Середа:

08:00-17:00

09:00-16:00

Четверг: 08:00-17:00

09:00-16:00

П’ятниця: 08:00-15:45 09:00-15:00

При Генічеській районній державній адміністрації створений та працює Центр надання адміністративних послуг (далі-ЦНАП). ЦНАП працює за основними принципами:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Станом на 01.04.2019 року ЦНАПом, у відповідності до розпорядження голови райдержадміністрації від 13.02.2019 року №55, надається 84 послуг.
Ведеться робота щодо прийому суб`єктів звернень за такими напрямками:

– Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області;
– Генічеський РВ УДМС у Херсонській області ;
– відділ у Генічеському районі Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області;
– Генічеське районне Управління Держпродспоживслужби у Херсонській області;
– Генічеський РВ ГУДСУНС в Херсонській області;

– Департамент екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адмінстрації;

Сектор у Херсонській області та м.Севасьтополі Державного агентства водних ресурсів України;

– Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Херсонській області;

– Херсонське обласне управління лісового та мисливського господарства;

– Державний реєстратор Управління економічного розвитку Генічеської районної державної адміністрації;

– служба у справах дітей Генічеської районної державної адміністрації;

– управління соціального захисту населення Генічеської районної державної адміністрації

Загальна кількість звернень громадян до ЦНАПу за 2018 рік склала 9550, надано 11979 адміністративних послуг, з них 2358 заяв надійшло через електронний сервіс замовлення відомостей з ДЗК. Проведено майже 11 тис консультацій.

«У Центрі надання адміністративних послуг при Генічеській районній державній адміністрації надаються послуги Генічеського районного сектору УДМС України в Херсонській області – вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-і 45-річного віку.

Заявник по досягненню відповідного віку протягом місяця для одержання адміністративної послуги звертається до ЦНАПу відповідно до місця проживання.

Перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги:

– 2 фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см;
– Паспорт громадянина України (оригінал).

УВАГА!!!

05 жовтня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2018 року № 795 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302».

З метою запровадження єдиного підходу щодо вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток інформуємо про таке.

Відповідно до підпункту 6 пункту 6 Порядку, якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток, здійснюється обмін паспорта.

Визначення початку перебігу строку та закінчення строку здійснюється відповідно до статей 253-254 Цивільного кодексу України.

Також за змістом пункту 18 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ, для вклеювання до паспорта нових фотокарток громадянин подає документ і фотокартки не пізніш як через місяць після досягнення відповідного віку.

Таким чином, у разі звернення для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку протягом місяця (перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати) особа подає письмову заяву, 2 фотокартки розміром 3,5х4,5 см із зображенням, яке відповідає досягнутому особою віком, і паспорт.

Якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку, то паспорт зразка 1994 року підлягає обов’язковому обміну на паспорт у формі картки.